14/6/12

Zeruari begira...

Gogoan dut ikastolakin Aranzadiko baratzak ikustera joan ginenean. 12 urte inguruko kalekumeak ginen. Barazkien artean jabearen azalpenak entzuten genituen, "adi adi".

Kontatzen ari zenaren harira, "a la  noche va a llover" bat bota zuen. Gutako norbaitek galdetu zion ea nolatan zekien hori. Urteetan zehar zerua begiratzean barneratutako jakituria izango zela pentsatu nuen nik. Bere erantzuna, ordea, "lo ha dicho la chica del tiempo" izan zen.

Berarenganako miresmena letxugen mailara bi segundotan bota zuen gizon horren antzera, Ana Urrutiaren atala ikusten saiatzen naiz azkenaldi honetan. Normalean garaiz iristen ez naizenez, internetera jotzen dut gehienetan , webgune hauetara hain zuzen:

* Euskalmet: bertakoak izanik, nahiko ondo asmatzen dute. Informazio oso lokalizatua izan ez arren, pertsona batek (eta ez soilik ordenagailu batek) idatzita izana eskertzen da.

* Aemet: oso lokalizatua, baina soilik modeloek emandako informazioa azaltzen du. Euri kontutan ez dira gehiegi bustitzen, euri probabilitatearen datua ematen baitute. Horrela beti asmatzen dute! 

* Windguru: jatorriz windsurflarientzako webgunea bazen ere, informazioa modu argi eta intuitiboan jartzeak, beste erabiltzaile askori erabilgarri suertatzea ahalbideratu du. Hauek bai bustitzen direla, eguneko momentu ezberdinetan  egingo duen euri kantitate zehatza ematen baitute.

Asteleheneko ekaitza ondo aurreikusi zuten hiru webguneek. Autobusean arrapatu ninduen, babesean, argazkian ikusi daitekeen modura. Tomatetxoak babesean egon ez arren, ondo eutsi zioten ekaitzari, zorionez! 

Ondo izan!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina